چگونه محل کارتان را رونق داده و بهترین مراجعین را جذب کنید
تایپایران - مرکز تخصصی تایپ تایپایران - مرکز تخصصی تایپ تایپایران - مرکز تخصصی تایپ تایپایران - مرکز تخصصی تایپ

مزیت الهام بخش بودن

وقتی کسب و کار معمول دچار کشمکش می­شود کسب و کار الهام بخش شکوفا می­شود. شاید معروف ترین نمونه بحران اقتصادی گذشته باشد که درآن شرکت اپل به رکورد فروش و سود رسید. آنها این کار را با فروش ابزارهای دارای قیمت بالا انجام دادند که طرفدارانشان را مجاب به پرداخت هزینه های میلیون دلاری برای آنها نمود.

متوجه شدید؟ شرکت اپل هوادار دارد نه مشتری.  به این خاطر است که وقتی به کارتان رونق می­بخشید افراد شما و محصولاتتان را بطور متفاوت در ذهنشان می­سپارند و این مسئله برای کسب و کارهای کوچک هم صدق می­کند.

به تمام حوزه­های کاری­تان که فکر می­کنید کمتر از حد انتظار عمل می­کنند توجه کنید.  اکنون به جای مقایسه این حوزه­ها با اعمالی که رقبایتان انجام می­دهند می­خواهم کسب و کار خودتان را بالا بکشید.

برای مثال:

– اگر می­خواهید افراد به دوستانشان درباره کیفیت خدمات شما بگویند محصولاتی را فراهم کنید که وارد ذهن و کلام افراد شود مثل دیزنی.

– اگر می­خواهید مشتریان و مراجعین بیشتری داشته باشید کاری کنید که آنها را مجاب کند دوباره برگردند مثل شرکت اپل.

– اگر می­خواهید پرس و جوهای بیشتری از خبرنامه تان صورت بگیرد محتواهایی را بنویسید که افراد را برای تماس با شما برانگیزد مثل اور نوت.

خلاصه از معمولی بودن دور شوید و خلاقیت را وارد کار کنید.

گفتنش آسان است!

بله، البته گفتن این موارد از انجام دادنش آسان تر است، هرچند خیلی سخت نیست.

این مسئله بویژه برای صاحبان کسب و کار کوچک صدق می­کند. شما می­توانید از زیرکی خود برای ایجاد پیشرفتهای لازم استفاده کنید، همین الان شروع کنید . چه شرکت اپل باشد، چه دیزنی، رولکس یا سایر برندهای معتبر و خلاق، شما به کارهایی که آنها انجام می­دهند توجه کنید.  نگاه کنید که چگونه در کارشان خلاقیت به خرج می­دهند.

از بهترین موارد آنان یاد بگیرد.  اجازه دهید آنها کارتان را آنگونه که از خود و تجارتتان انتظار دارید، تنظیم کنند. تلاش بیشتری می­خواهد، اما بسیار آسان تر از داشتن کسب و کاری است که برای مراجعین معمولی و دستمزدهای متوسط تلاش می­کند.


فارس باکس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: رونق کسب و کار کسب و کار کسب و کار اینترنتی درآمد زایی گسترش کسب و کار راه اندازی کسب و کار

تاريخ : دو شنبه 16 دی 1398 | 23:29 | نویسنده : .::کسب و کار::. |